Hallo Hanneke,
Bij deze ook nog even een aangepaste versie van het logo
aanpassingen:
- verschil in dikte kleiner gemaakt. Hij blijft er op deze manier nog wel mooi inliggen.
- 2e voorstel heb ik een ander font gedaan om toch nog die keuze te hebben
- Bij discussie zag ik staan dat u er nog niet helemaal uit was qua kleuren. Vandaar dat ik het idee van de kleuren wel heb behouden alleen dit keer wat dikker gemaakt om die wartme te pakken. De andere kleuren waren misschien iets te pastel achtig.
Ik hoor graag of dit de juiste richting is.
Mvg,
Nils
Logo voor website persoonlijke ontwikkeling
Datum start: 11-07-2012
Datum einde: 25-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ik vind het een mooi ontwerp, maar de u en c moeten toch iets leesbaarder, daarom gaat mijn interesse meer uit naar een ander ontwerp..
groeten Hanneke

Hallo,
Hetzelfde idee maar dan iets anders uitgevoerd omdat er anders misschien 20 dezelfde logo's tevoorschijn komen.
Wederom in de kleuren die bij u de voorkeur hebben.
Hopelijk bevallen de logo's! Ik kijk uit naar feedback.
Mvg
Nils
Hallo Nils,
Bedankt voor je ontwerpen. Ik vind de onderste het mooiste, waarin de U echt in de C 'ligt'. Dat lettertype vind ik ook mooier. Ik moet nog even bedenken wat ik vind van het verschil in dikte van de U en C. Wordt vervolgd :)
Groetjes, Hanneke