Hallo Hanneke,
Ik probeer je te verrassen met iets totaal anders dan je als voorbeeld hebt gegeven. Ik eenvoudig en open gehouden met toch een link naar unity. Ik heb gekozen voor een rustig strak font, met een beeld element dat voor herkenbaarheid moet gaan zorgen. De kleuren zorgen voor een rustig beeld, dit past in mijn ogen goed bij zelfbewustzijn en groei van mensen. Je moet niet te hard overkomen. Het beeldmerk bestaat uit een U en een C die gekruist voor een mooi beeld zorgen.
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
MVG,
CJD
Logo voor website persoonlijke ontwikkeling
Datum start: 11-07-2012
Datum einde: 25-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


heel verrassend! ik vind zowel het beeldmerk als het font erg mooi! dit laat ik even bezinken :) (ben do avond tot zo middag weg)
bedankt!
erg mooi gedaan, toch kies ik voor een ander ontwerp
bedankt!