...en in de combi wordt het dit!
Logo voor YODA-VA & Recruitment
- Wedstrijd van: Marieke Dam
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-10-2017
Datum einde: 09-11-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nou Marieke, dan zou ik het zó doen! ;-)
Hartelijke groet,
7 Men

Dag Marieke,
Zoiets zou ook nog kunnen...
Groet,
7 Men
Dit vind ik te digitaal, en ook te mannelijk...

Dank je, Marieke!
Nu wordt het interessant; wat versta jij onder dynamisch?
Hahaha, ik vind die van linksonder echt super en rechtsboven dynamisch. Kernwoorden van mij zijn ondernemen, verbinden en innoveren. Met name het verbinden zou ik mooi vinden om terug te zien.

...of in een iets zachtere kleurstelling...
Wauw! Bedankt! Kleuren vind ik mooi. Letters ook. Alleen het mondje niet. Dat is te vergezocht. Het abstracte van YODA vind ik echt wel heel goed gevonden. Nog iets dynamisch met het rondje (hoofd)?

Dag Marieke,
Hierbij mijn ontwerp voor jouw nieuwe logo. Ben benieuwd naar je reactie!
Met hartelijke groet,
7 Men
Leuk! Vooral de letters zijn zoals ik het wil qua volgorde. & REcruitment mag nog iets groter en misschien een ronder lettertype. Het logo vind ik erg innovatief, maar het symboliseert een call center en dat wil ik niet. Kleur blauw vind ik mooi. Groen nog steeds niet.