Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Korte uitleg bij mijn voorstel.
Ik heb getracht het "plein" om te zetten in een symbool dat geborgenheid uitstraalt en toch transparant is. Dit is denk ik hoe patienten zich het liefst zouden willen voelen. Geen associatie met "medisch". De dubbele ruimte heb ik daarin ook verwerkt waarin ik me kan voorstellen dat elke discipline met een eigen kleurstelling gaat werken... maar dat is misschien vooruitlopen op de muziek. ;-)
Ik kijk uit naar uw reactie,
mvrgr Ted
Logo voor "Zorgplein Zuid", een nieuw gezondheidscentrum in Nieuwegein Zuid.
- Wedstrijd van: r.a.b. franke
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-05-2013
Datum einde: 31-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

