Een voorstel om de naam compacter en \"more funny\" te maken... Het vinden van de site door Google zal even gemakkelijk zijn doordat het woord \"zwembad\" vaker op de site voor zal komen.
Datum start: 19-02-2011
Datum einde: 02-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



LET OP, dit is geen siteontwerp! Daarvoor is het niet goed genoeg, maar het geeft een indruk van hoe uw klanten het logo zullen tegenkomen. Want je kunt een logo pas goed beoordelen in zijn toepassing.

Als ik hoor opblaasbaar zwembad, dan denk ik aan zomer, rond, fun, laagdrempelig.
Dit heb ik in vorm en kleurgebruik vertaald. Uitgaande van een blauw getinte site, heb ik het logo in rood en geel gemaakt, dan valt het goed op.