Dat is fijn om te horen!
Ik bedenk me net dat het wellicht beter is om voor 'warenhuis.nl', net als voor 'OBD', zwarte letters te gebruiken, zodat het duidelijk is dat OBDwarenhuis.nl in zijn geheel één webadres is. 'Specialist in autodiagnose' wordt dan blauw om het "evenwicht" te bewaren.
Met vriendelijke groet,
Nadine
Logo webwinkel autodiagnose
- Wedstrijd van: obdwarenhuis
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-07-2015
Datum einde: 02-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Nadine,
Bedankt voor het meedenken, dit ziet er inderdaad net weer iets beter uit.

Hierbij een compacter ontwerp.
Bedankt voor dit alternatief op je vorige logo's. Dit logo staat ons erg aan.

Geen commentaar
Leuk ontwerp! We hebben er alleen nog niet over nagedacht of we een lang, of compact logo willen hebben.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel. Mocht u op- of aanmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!
Met hartelijke groet,
Nadine