Logo webwinkel gericht op plus size vrouwen
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
In tegenstelling tot enkele jaren geleden is er vandaag de dag iets makkelijker om plus size kleding te kopen voor de gevormde, volslanke vrouw. Helaas zijn de winkels voor deze "curvy" vrouwen meer gericht op de wat oudere casual geklede dames. Dit is heel frustrerend als je als jonge vrouw met een maatje meer (vanaf maat 40-42) op zoek bent naar een leuke outfit voor alledaags, in een zakelijke omgeving, uitgaan of een andere speciale gelegenheid.
In de Verenigde Staten, Canada en Denemarken wordt steeds meer modieuze kleding gemaakt voor de curvy vrouw. In Nederland wordt nog niet voldoende ingespeeld op deze markt.
Met Mockai willen wij naast een webwinkel een platform bieden waar curvy vrouwen niet alleen kleding kunnen kopen, maar ook een lifestyle beleving kunnen krijgen. Door middel van social media en mobiele personal styling willen wij de curvy vrouw helpen om zich zonder al te veel problemen als de jonge modieuze vrouw die zij is te presenteren, zowel zakelijk als privé. Wij willen onderdeel uitmaken van het dagelijks leven van deze vrouw en haar helpen die met zelfvertrouwen tegemoet te gaan.
Doelgroep:
Zelfverzekerde vrouwen vanaf maat 40-42. Leeftijd: 18-40 jaar. Het betreft niet de groep 'dikke' vrouwen (met alle respect), maar de gevormde (ook wel curvy genoemde) vrouwen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Zwart en groen zijn primaire kleuren (zie kleurenpalet bijlage).
Niet te speelse uitstraling. Geen kleurenfestijn. Basis is te vergelijken met logo winkelketen ZARA of GAP. Zakelijk, doch vlotte uitstraling.
Onderschrift " Curvy & Confident" gebruiken.
Logo mag een subtiele verwijzing naar curvy doelgroep bevatten
xxTillxx
-
-
Toelichting van de designer xxTillxx:
Beste opdrachtgever,
??Hiernaast is mijn 1e inzending voor Mockai. ?In het logo is op een moderne wijze een natuurlijke houtnerf op de achtergrond te zien, dit heb ik gekozen omdat denken aan de natuur al jaren een ontzettende trend is. Verder was natuur/hout ook terug te zien in Project bestand 1. Mockai in hoofdletters geeft het zelfbewustzijn aan en de stijl van de letters laten de gap en zara gedeelte terug zien. Het logo heeft door deze combinatie een zelfverzekerd en een trendy uitstraling!
??Ik zie u reactie tegemoet, ?Met groeten
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-