Wederom het logo alleen met LieL goedgeschreven. Als de kleuren niet bevallen kan ik deze aanpassen. Ik heb voor oranje gekozen omdat dit staat voor: "Warmte, energie, enthousiasme, vrolijkheid, jong, actie, vriendelijk, creativiteit, herfst, succes, gezondheid, onafhankelijkheid" Aangezien LieL jong, enthousiast, vrolijk en creatief is vond ik oranje een goede kleur hiervoor.
Logo webwinkel: LieL (tasfournituren, naaikamerspulletjes, workshops)
Datum start: 10-11-2012
Datum einde: 24-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo LeiL,
Bij deze het door mij ontwikkeld logo.
Met vriendelijke groet,
Bart Bergmans
Beste, leuk, maar het is LieL. :)
Mijn excuses, stomme fout. Ik zal deze verwijderen en een nieuwe opsturen.