Geen commentaar
Logo weddingplanner: Van Aanzoek tot Bubbels
Datum start: 16-06-2018
Datum einde: 23-06-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

De basis van het ontwerp is een hexagonale vorm. De lijnen in het ontwerp verwijzen naar de grafische weergave van een diamant, zoals vaak gebruikt in een trouwring. Het teken voor oneindigheid werd gebruikt in het ontwerp, maar het is ook een knipoog naar de vlinderdas van de bruidegom. In deze context verwijzen de lijnen ook naar een kostuum. De kleuren zijn bewust licht gehouden met een combinatie van roze, blauw en pastelgeel in een subtiele overgang die goed afsteekt tegen het sterke zwart voor een hedendaagse, minimale look. Het logo kan ook toegepast worden zonder tekst.
Het contrast met de zwarte lijnen vind ik heel gaaf! De kleuren zelf mogen wat mij betreft wat sprekender.