Met het concept schoonheid, zijn we meteen aan de slag gegaan. Schoonheid is esthetisch en daarom hebben we gekozen om esthetiek in het logo te verwerken. Een mooie speelse vorm. Het logo is fris en ligt lekker in het oog, is snel herkenbaar en laat iets aan de verbeelding over, waar schoonheid uiteindelijk om draait.
Datum start: 05-12-2011
Datum einde: 16-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

