Hier is mijn logo dat ik heb ontworpen voor jullie festival. Ik heb er wat verschillende varianten bij gezet. Maar mijn favoriet is diegene die in het groot bovenaan staat. De definitieve keuze is natuurlijk aan jullie. Je kan ook bijvoorbeeld elke editie een kleur verandering gebruiken in je logo om het wat fris en levendig te houden. Er kunnen op termijn nog meerdere verschillende kleuren combinaties gemaakt worden als jullie dit wensen.
Logo young entrepreneur festival
- Wedstrijd van: Into The Mind
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-08-2015
Datum einde: 10-09-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

