Geen commentaar
Lokaal ontmoetingscentrum zoekt aantrekkelijk logo
Datum start: 11-11-2016
Datum einde: 18-11-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
Hello! Any updates on these black and white?
In black & white I think it is not the most strongest version. We are in the process of making a decission. We will keep you informed.
Adjusted text colors to match logo
Nog een vraag mbt mogelijkheid zwart/wit weergave: is dit mogelijk en zo ja hoe?
How can we use this logo in black & white?
Please check latest design including black and white.
Geen commentaar
educatie en cultuur zijn twee aparte onderdelen, vanwege opsomming stond er zorg, welzijn, cultuur en educatie. Sorry in eerdere ontwerp niet direct gezien omdat ik op andere aspecten focuste. Zij de ontwerpen aan te passen naar vier kleuren/gelijkwaardige delen?
Different font / color
leesbaarheid is zo beter, kleur mooi, mis nu echter de varianten die samen één geheel vormen en de verschillende 'afdelingen' weerspiegelen (zorg, welzijn, educatie en cultuur).
Different font
Leesbaarheid zo prima.
i would love to try again, anything specific you want to see on the next submission?
nothing specific. I think this is one of the options we will discuss with the whole team.
Geen commentaar
Kun je toelichting geven op dit ontwerp (jouw gedachte erachter en hoe zie je gebruik?)
Mainly the logo is made of people as a community,regarding the colors. Some of the colors are meant to be the same and different at the same time. It is for the concept of welfare.,culture and education(thats why there are same colors on different sides). It is enclosed in a circle to aim for care.
let me know if you need any more changes
Mainly the logo is made of people as a community,regarding the colors. Some of the colors are meant to be the same and different at the same time. It is for the concept of welfare.,culture and education(thats why there are same colors on different sides). It is enclosed in a circle to aim for care.
let me know if you need any more changes
Principalement le logo est fait de personnes en tant que communauté, en ce qui concerne les couleurs. Certaines couleurs sont destinées à être identiques et différentes en même temps. C'est pour le concept de bien-être, culture et éducation (c'est pourquoi il ya des mêmes couleurs sur les différents côtés). Il est enfermé dans un cercle pour viser les soins.
Laissez-moi savoir si vous avez besoin de plus de changements
Vooral het logo is gemaakt van mensen als gemeenschap, met betrekking tot de kleuren. Enkele kleuren zijn bedoeld om dezelfde en verschillende op hetzelfde moment. Het is voor het concept van welzijn., Cultuur en onderwijs (dat is de reden waarom er dezelfde kleuren op verschillende kanten). Het is ingesloten in een cirkel te streven naar zorg.
Laat het me weten als u nog meer wijzigingen moeten
wil je specifieke kleuren te gebruiken?
Dank voor uitleg, kleurgebruik is prima; warm, mooi geheel. lichte grijs in woordmerk is lastig leesbaar en dat is met oog op grote groep senioren een struikelblok.
Geen commentaar
Kun je toelichting geven op dit ontwerp (jouw gedachte erachter en hoe zie je gebruik?)
het concept van het logo, een gemeenschap die streeft naar zorg, onderwijs en cultuur. Dat is waarom ook al zijn ze op verschillende kleuren, ze nog steeds goed passen
the concept of the logo, a community that aims for care, education and culture. thats why even though they are on different colors, they still fit well
wil je specifieke kleuren te gebruiken?
Logo komt minder krachtig over dan andere variant. Wel zelfde 'probleem' met leesbaarheid van deel van het woordmerk
Nederland
France
Deutschland
Österreich
United Kingdom
International