Ik hoop dat dit beter is dan de vorige poging.
Heeft u nog enige feedback over deze tweede poging?
Lokaal ontmoetingscentrum zoekt aantrekkelijk logo
Datum start: 11-11-2016
Datum einde: 18-11-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
Geen commentaar
Kleuren spreken niet en het gaat niet alleen om ontwikkelen. De vier aspecten (zorg, welzijn, cultuur en educatie) wegen allen even zwaar. De gekozen lettertypen vind ik persoonlijk niet bij elkaar passen, zorgen niet voor eenheid.
Ik koos voor de handen (met verschillende kleuren) als symbool voor het “Het logo moet aantrekkelijk zijn voor alle doelgroepen. Door gebruik van kleuren/elementen moet het mogelijk zijn om de verschillende onderdelen (zorg, welzijn, cultuur en educatie) weer te geven.” die jullie vroegen voor de designs.
De kleuren van de handen staan voor gelijkheid.
Door gebruik te maken van deze kleuren maakt het niet uit van welke afkomst je bent.
We zijn allemaal gelijk, daarom zijn de handen even groot.
Nederland
France
Deutschland
Österreich
United Kingdom
International