Beste Opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending. Het logo bestaat uit horen(oor) en zien (stipjes/oog). Wat vindt u ervan?
Graag sta ik open voor feedback.
Met vriendelijke groeten
louis van gelder opticien logo met naam enbedrijfswerkzaamheden (horn en Zien
- Wedstrijd van: louisvangelder
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-03-2012
Datum einde: 03-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit is een logo dat bijna identiek is aan het oude Horen & Zien logo. De balletjes zijn zo overgenomen uit het nieuwe logo: http://www.horen-zien.nl/images/logo.jpg
Beste Kaluma,
volgens jou is het een identiek logo. Jammer dat je zomaar mensen beschuldigd van plagiaat. Het logo is geheel door mij ontworpen. Ik heb alles laag (layer) voor laag op Photoshop bedacht en uitgewerkt. Ipv mensen te beschuldigen kun je je tijd beter besteden voor je eigen ontwerpen;)
Bijzonder. Iedereen die http://www.horen-zien.nl/images/logo.jpg bekijkt kan zien dat de balletjes 100% identiek zijn. Ze zijn alleen gespiegeld en de kleur is veranderd. Maar goed, dat moet je zelf weten. Ik vind dat je dit niet kunt maken naar een klant. Nu ga ik i.d.d. weer gauw verder met m'n EIGEN ontwerpen.
Toevallig heb ik vroeger de reclamebelettering voor Horen & Zien gedaan (nu Beter Horen) gedaan en daarom viel me dit direct op. Je kunt jezelf er mee in de problemen brengen.