Huishoudspecialisten en schoonmaakactiviteiten worden hier eenvoudig weergegeven als de helderheid van een diamant!
Klasse en perfectie, kwaliteit en professionalisme gaan hand in hand.
Hierbij een strak en modern blauw lettertype dat de degelijkheid van de onderneming weergeeft.
Succes!
Datum start: 17-05-2017
Datum einde: 24-05-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hier een ander strak lettertype met een groene 'Y' (happy). De transparante blauwe lijnen in de naam geven helderheid van ramen aan, hun glans... één van de activiteiten van 'HEPPY'.
Succes!

Dank u wel voor de info.
Aanpassingen in de vorm (lettertype) en de stijl (beroepsmatig).
Strak lettertype met subtiel de zuiverheid (cleaning) door de druppels.
meer blauw en de ecokleur groen.
Succes!

Bubbels van de frisse schoonmaak, zuiver en proper werkt 'Heppy'.
Succes!
Bedankt voor jouw logo. We willen wat professioneler en strakker naar buiten treden. Logo moet meer de beleving (heppy) aangeven, wat met groen voor onze bio stempel, en wat met schoonmaak. er mogen meer kleuren gebruikt worden

Groen = biologische producten, rood = complementair aan groen, dus actief in poetsen.
Succes!
De slogan mag weg. We vinden het idee met de poets spullen leuk maar missen wat kleuk in de afbeelding. Lettertype mag wat strakker en meer "één" met de rest. Het lijken nu te veel losse onderdelen
Er mag beduidend minder rood in het logo en meer blauw