maak het verschil in moeilijke tijden!

Datum start: 22-04-2020

Datum einde: 25-04-2020

Totaal budget: € 269.00
Nieuwste inzending
Book cover
lyra

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


wij hebben een aantal producten ontworpen die in de anderhalvemeter samenleving kunnen worden ingepast .
de naam is
COVIDWATCH
laat je creativiteit erop los en verras ons .
mag verfrissend zijn, nieuw, maar niet tierelantijnerig als je begrijpt wat ik bedoel :-)
De afbeeldingen hebben we wel maar omdat we nog niets hebben gedeeld houden we dit liever even geheim .. met die naam alleen en de achtergrond info zal je al een heel eind komen .

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: lyra lyra
logo-lyra-USncMMGu

lyralyra

logo presentation

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lyra-Q8ZYjDYu

lyralyra

another logo promoting social distancing is in the form of a rotated exclamation mark, and is based on the letter "W" ["keeping the distance" as V V], and as a such forming the letter "C" [referring to CovidWatch]. A simple, clean, modern and functional logo.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lyra-CXZf1v2u

lyralyra

logo presentation

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lyra-BvFwE2eu

lyralyra

logo presentation

[on the dark background]

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lyra-BIwDQAGu

lyralyra

logo presentation

The logo colors can be adjusting according to your preferences

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-lyra-A4IloPUu

lyralyra

Here is my proposal for your logo based on the anderhalvemeter samenleving concept. The 1.5 is elegantly incorporated in the logo: number 1 is the letter "I",  while the number 5 is  inner part of the letter "D", which in the COVID acronym stands for "disease", but in the logo also refers to "distance" as well.
The letter "c" under the "I" forms an exclamation mark (!)drawing attention/warning to "corona" (C).

The design is original, it avoids [corona] visual clichés, it is clean, simple, modern, suitable for online and offline media. It works great in full color and black-and-white, at all sizes and on different backgrounds and materials. 

Your feedback [in Dutch or English]  is welcome.

Please, don't forget to enlarge/click on the image to see the actual colors and details of the logo and the presentation files.

Best regards,

Lyra

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.