Beste Lentezon team,
Hierbij stuur ik jullie mijn idee voor het logo.
Toen ik me wat meer had verdiept in het concept van jullie bedrijf, kwam ik uit op dit logo.
De bloem staat voor ontwikkeling, groei en leven.
Je kijkt naar de onderkant van de bloem en ziet dat de blaadjes doorzichtig zijn geworden door het zonlicht wat erop schijnt. De lentezon !
Al met al heb ik het idee dat jullie mensen op een bepaalde manieren genezen, terugkomend op de bloem, de kamille zie je vaak terug in de geneeskunde. Dit bloemetje is dan ook geïnspireerd op de kamille-bloem. Naast de genezende kracht van kamille, brengt het ook rust in jezelf en dus in je leven.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn voorstel vinden.
Met vriendelijke groet,
Esther Léon
eléon, grafische vormgeving.
Maak ons blij! Ontwerp een logo voor Lentezon trainingen. Laat je inspireren door onze nieuwe website en door deze mooie lentedag. Veel succes!
Datum start: 21-03-2013
Datum einde: 11-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

