Geen commentaar
Datum start: 16-09-2013
Datum einde: 25-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Kleuraanpassing met en zonder toevoeging.
Mooi!

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn tweede voorstel. De kleur linkst warmte en licht; gebruik maken van zonne-energie en de kleur rechts; schoon, duurzaamheid. Ook heb ik van het @ een nieuw teken gemaakt (@Home ineen)
Vriendelijke groeten,
Karlijn Mirck
Mooi Karlijn, dank je! Nog steeds lekker strak, dat spreekt me aan. Huisje is ook een verbetering vind ik. In het geheel zegt het logo me nog wel wat te weinig over wat Made@Home doet of is.
Ik wil als vormgever hierover graag even mijn mening geven: ik denk dat je niet teveel moet willen uitleggen in een logo. Er zijn weinig logo's die dat doen (en voor zover ik weet geen binnen de energiebranche). Buiten dat denk ik dat een logo 'op zich' moet staan en aanspreken ongeacht welk bedrijf of beweging erachter zit , eenvoudig en gemakkelijk te onthouden. Een logo zorgt immers echt niet voor de grootse bekendheid. Dat gebeurt pas als het logo gekoppeld wordt aan een knallende campagne.
Tot zover mijn mening,
Groeten Karlijn
Bedankt voor je mening :-) Grotendeels mee eens. Het gaat ook om een bepaald gevoel dat je bij zo'n logo krijgt en als dat net niet is wat je zoekt, is het moeilijk onder woorden te brengen waar dat precies aan ligt of wat er dan anders zou moeten.

Geen commentaar
Bedankt voor je mooie inzending! Deze heeft zeker de sfeer van een techbedrijf, maar mist wat mij betreft de groene uitstraling. Deze vind ik zelf ook te donker, onderstaande witte heeft dan mijn voorkeur.
Dank voor de snelle reactie. De twee inzendingen zijn hetzelfde logo met een andere achtergrond. Dit om weer te geven hoe anders dit het logo kan laten ogen. Ik ga nadenken over het duurzaamheidsaspect. Vriendelijke groeten, Karlijn Mirck

Geen commentaar
Deze heeft een lekker vlotte, moderne en transparante sfeer. Mist eveneens het duurzaamheidsaspect. Zou je bijvoorbeeld een plaatje kunnen opnemen waarin iets meer van het Made@Home principe zit? Ik vind dit nog teveel tekst en te weinig beeld.