Match-Groningen

Datum start: 12-12-2013

Datum einde: 26-12-2013

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
Budget Media

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het ontwikkelen van een logo voor Match-Groningen. Met als slogan; Sportief Zakendoen. De naam Match-Groningen moet duidelijk, krachtig, zakelijk zijn. Op een bepaalde manier dient overgebracht te worden (icoontje?) dat we zakelijke verbindingen/matches tot stand brengen tegen een sportieve achtergrond.
Het logo moet uit te breiden zijn naar andere sportverenigingen in Nederland (dus bijv. Match-Heerenveen).
Kernwoorden:
match
zakendoen
sportief
volwassen
to the point

Bedrijfsomschrijving


Dit is een deel uit brief die naar potentiële klanten wordt gestuurd waarin duidelijk wordt wat we doen:

Beste lezer,

U krijgt deze brief omdat u betrokken bent bij FC Groningen. We nemen aan dat u betrokken bent bij FC Groningen omdat u de club een warm hart toedraagt, maar in veel gevallen ook omdat u er een zakelijk belang bij heeft. Wij zijn ook al jaren betrokken bij de FC en willen graag een bijdrage leveren aan het zakelijke belang van uw betrokkenheid bij FC Groningen.

Het doel van Match-Groningen is het gericht en voorbereid met elkaar in contact brengen van organisaties zodat zij elkaars diensten/producten leren kennen met als eindresultaat: opdrachten! Om het beste resultaat te bereiken komen wij graag bij u op kantoor om u en uw organisatie te leren kennen en uw wensenlijst met organisaties vast te stellen. Met uw wensenlijst gaan wij aan de slag. Wanneer wij een afspraak voor u initiëren is deze afspraak voorbesproken en is het onderwerp bekend en met iemand op beslissingsniveau. Datzelfde vragen wij ook van u. Het charmante aan Match Groningen is dat de afspraak door ons is georganiseerd en “warm” is vanwege de relatie met FC Groningen.

Doelgroep


Ondernemers (vaak mannelijke) die op zoek zijn naar nieuwe zakenpartners. En al verbonden zijn door sport (in eerste instantie FC Groningen, maar later wellicht andere clubs in/buiten Groningen)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo zal veel gebruikt worden in een groene context (kleur van FC Groningen/Euroborg. Dus een contrasterende kleur tov groen lijkt handig.

Designer: wielinga wielinga
logo-wielinga-EuEiXN6u

wielingawielinga

Jildou,

Het logo dat ik ontworpen heb is simpel en makkelijk aan te passen aan toekomstige verenigingen. De kleur van de letters die ik nu gebruikt heb is afgeleid van de sponsor van Groningen. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Vriendelijke groet,
Karin Wielinga

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.