Geen commentaar
MDT Noord
- Wedstrijd van: stichtingwelzowijs
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-05-2020
Datum einde: 03-06-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hoihoi,
Bijgaand een nieuw ontwerp, nagedacht over de kleuren, positionering huisstijl etc. Hoor het graag :)
Gr. Christy

Durven om kleuren te combineren. Wellicht iets teveel, maar ben benieuwd wat je ervan vind. Hoor het graag! :)
Het is heel degelijk zo. De gedurfde kleurtjes vallen zo wel op.

Dacht misschien iets warmer en andere kleuren. Ook weer een andere sfeer.
Op zich Rood/Oranje komt op afstand mooier uit. Als je Drenthe in de provincievlag zet kan ook gevarieerd zijn.
Daar ga ik mee aan de slag!

Ik hoor graag wat je hiervan vind ;)

Bijgaand een ontwerp met het logo/beeldmerk verwerkt in "Noord". Mogelijk om te verwerken in bijv. Drenthe etc. Ook hoor ik graag wat je hier van vind.
Leuk en origineel. Je leest 3 0/. Min of meer dan ook naar 3 provincies zou je er in kunnen zien. De lettertypes in de O wellicht iets anders. Vooral de M.

Bijgaand een ontwerp, iets speelser en minder strak. Hoor graag wat je van het ontwerp vind en de kleuren combi.
Deze is wellicht voor de doelgroep iets maatschappelijker en spreekt organisaties waarmee je samenwerkt meer aan. Goed dat je er nog een tekstje onderstaat en kan.
Ja, de tekst/slogan maakt het logo iets meer af. Wijzigingen zijn nog altijd mogelijk ;) Zat te denken aan altijd samen, nooit alleen? Een slogan is snel bepalend voor wat je wilt uitstralen dus wellicht is dit geen goede slogan. Ik hoor wel als je iets in gedachte hebt.

Hoi,
Bijgaand een kleurenpallet en een schets, hoor graag wat je ervan vind.
gr. Christy
frisse kleur. Eenvoudig maar zeker leuk. Alvast dank voor je ontwerp
De kleur staat voor jong, fris, innovatief en aantrekkelijkheid. Ook voor de Generatie Z. Wellicht een extra laag voor het logo. Ik ga kijken wat ik nog meer ervan kan maken ;) Gr. Christy