Geen commentaar
Datum start: 14-03-2015
Datum einde: 28-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


rust////zo maar een toepassing.

Geen commentaar
bedankt voor de feedback, natuurlijk is het altijd even aftasten wat de smaak is van de klant. alvast een aangepast model. belangrijkste is de solide kracht door eenvoud in combinatie met een modern niet te volle lettertype.

Geen commentaar
eenvoud wederom, de naam is naar mijn mening op zich al krachtig genoeg om "Medi"sche specialisten er op te wijzen dat jullie klaar staan voor financiële advies en administratie speciaal voor deze doelgroep.. vandaar dat ik kies voor eenvoud wat goed is voor herkenbaarheid maar ook voor logo behoud (logo kwaliteitsbeheer.)
Dit is een mooi ontwerp. De kleurstelling vinden wij in dit ontwerp niet passen.

Geen commentaar
akelige is dat ik net een checkup had gedaan en zag alleen nog maar 2 logo's staan...zonder het concept dat ik aandraag..nu bij opload zie ik dat budget media ook de euro teken verving...zelf kies ik echter er bewust voor geen andere elementen er aan toe te voegen..
wat ik daarmee probeer aan te geven dat ik erken dat Budget Media wel de eerste was voor wat betreft het concept e vervangen voor € teken...
Leuk idee om het euroteken te vervangen voor de e. De eerste variant is mooi, maar vinden wij de kleurstelling niet goed passen. De tweede variant spreekt ons niet zo aan.