Beste Megastadfm,
Als Rotterdammer spreekt mij deze wedstrijd zeer aan. Ik heb geprobeerd het jonge en frisse samen te brengen met de mooie skyline van de stad. De balkjes hebben een dubbele betekenis; je vindt ze terug in de radiostudio maar ze representeren ook de skyline van de stad. Ik heb gekozen voor een overloop van groen (de kleur van rotterdam) naar blauw (de kleur waar rotterdam zo bekend door is het water en de haven). Het logo is in alle toepassingen te gebruiken en mocht ik de winnaar van deze wedstrijd worden zal ik er ook op toezien dat alle juiste bestanden worden aangeleverd om het logo op alle materialen toe te kunnen passen. Ik zal morgen nog een update geven met toevoeging van de frequentie en jullie tagline! Ik hoop dat hij in de smaak valt!
Rotterdamse groet,
Tim Molenaar
Datum start: 17-01-2012
Datum einde: 07-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

