Beste opdrachtgever,
Bij deze een ontwerpvoorstel van mij,
Ik heb gebruik gemaakt van een doolhof en deze met een rechte lijn doorkruist als symbool voor het recht op een doel afgaan. Ik heb gekozen voor grijs en groen, grijs is neutraal en groen staat voor vooruitgaan. Voor de letters heb ik gekozen voor een strak en zakelijk font maar toch ook met veel rondingen om het bij het ronde doolhof te laten passen.
ik hoor graag wat u ervan vind
Met vriendelijke groet,
Malou
Datum start: 27-06-2012
Datum einde: 11-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Malou
Mooi ontwerp echter niet passend bij het bedrijf. Het bedrijf ontwikkeld zorgvastgoed en geeft technische adviezen. Een doolhof is dan niet goed.
Groet Paul
maar er stond niet bij wat u deed, ik heb mij dus aan de betekenis van de naam gehouden
Dat klopt en daar is dan ook helemaal niets mis mee. Mijn bedoeling was te proberen de designers met ideeën te laten komen over de betekenis van melius quam. er was onvoldoende respons vandaar de aanvulling op de werkzaamheden van het bedrijf.
terugkomend op jou ontwerp: zeker mooi en qua kleurstelling goed (blauw mag ook). wellicht heb je nog andere ideeën?
Groet Paul
misschien iets met een rood kruisje als middelpunt?
nee het moet een beetje technisch worden