Geen commentaar
Datum start: 26-02-2012
Datum einde: 15-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hallo Cherubis,
Hier als laatste varianten een calligrafische benadering, met de M als beeldmerk en als verbindende schakel. Veel succes met de keuze!
groet,
Ilja

Hallo Cherubis,
Toch nog ééntje om het af te leren, met een uitroepteken, ook te zien als internetteken.
Groet,
Ilja
Lastig, het idee zelf met de kleurvlakken, het zwart met contrastkleur en het mies anders geschreven dan media vind ik erg leuk en mooi. Met de tekeningen kan ik niet echt uit de voeten. Ik zou haast een combinatie willen tussen die van jou en die van Ilse (ipepping). Maar ja, dat gaat natuurlijk niet ;-)

Hallo Cherubis,
Hier op de valreep nog een variant waarbij de illustratie meer de nadruk legt op taal en de journalistieke kant van je werk.
Groet,
Ilja

Geen commentaar
Beter, maar zo'n m als at-teken, is dat niet al eerder gedaan? En het beperkt me alleen tot het online, terwijl ik het breder wil.....

Hallo Cherubis,
Mooi dat je de opzet strak vindt. Hier twee varianten, evt. een voor-en achterkant van een visitekaartje, waarbij i.p.v. de wereldbol een "@"teken maar dan met de "M" van Mies,
om het onlinewerk te verbeelden.Misschien lijkt het je wat...
Groet,
Ilja

Geen commentaar
Het zwart met roze vind ik erg mooi en strak. Het logo met de wereld(bol) vind ik te global. Ik wil lokaal werken en dit logo past niet bij mijn ambitie. Verder wel mooi!
Zit nog eens te kijken, maar zonder dat logo zou het volgens mij ook al leuk zijn. Of misschien nog iets kleins erbij. het mies heeft hier dezelfde aantrekkingskracht voor mij als het logo van mies*media: in beide gevallen is mies op een speelse manier gedaan, maar ook met iets handgeschreven erin, ambachtelijk en persoonlijk dus.