Beetje stoer, duidelijk
Datum start: 26-02-2012
Datum einde: 15-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Maayke, alsjeblieft
de tekst MIES media kan natuurlijk ook onder het logootje geplaatst worden
Ik hoor graag van je
Groet, Cato

Het letterfont aangepast meer nadruk op Mies en minder op media
groetjes Cato, als je nog een andere kleur wil hoor ik dat graag.
Groetjes Cato

Geen commentaar
Totaal niet wat ik had verwacht, maar het heeft wel iets leuks. Ik kom er bij het bekijken van de ontwerpen achter dat ik eigenlijk de nadruk wil hebben op het woord Mies en veel minder op media. De kleuren vind ik erg mooi en het logootje zelf is verrassend.

Geen commentaar
De kleur vind ik niet mooi. het logo zelf ziet er aardig uit, maar ik hou zelf niet zo van cliché's zoals de i omdraaien tot een !. Krijg daardoor ook beetje de indruk dat er mlies mledia staat. Ook de uitzendtekentjes vind ik niet helemaal passen. Ik associeer dat meer met een televisie of omroepbedrijf. Toch heeft het wel iets straks wat ik weer leuk vind.