Hallo,
Bij deze onze inbreng inzake een te ontwikkelen logo voor het bedrijf.
Een beeldmerk zegt vaak meer dan een logo vandaar dat wij er voor gekozen hebben om MB-Bouw om te zetten in een beeldmerk.
De tekst die het logo compleet is een aanvullende factor ter verduidelijking van het geen wie men verder is.
Het beeldmerk zal en kan een makkelijk herkenbaar iets worden dat wordt door veel mensen herkend zal worden. Logo's waarbij het beeldmerk bestaat uit hamers, bouwvakkers, bouwhelmem, metselstenen, kruiwagens etc. etc. zijn er volgens ons meer dan genoeg.
Een duidelijk MB-beeldmerk zegt ons meer.
Kleuren en letterypes zijn en blijven natuurlijk altijd naar wens in te vullen.
Andere suggesties zijn welkom, wij zullen trachten deze naar wens in te vullen.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Datum start: 25-01-2012
Datum einde: 08-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

