Geen commentaar
MIO-Advies (Mens In Ontwikkeling)
- Wedstrijd van: mio-advies
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-02-2012
Datum einde: 18-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Leuk idee. Ik doe echter niets in marketing & communicatie. Wil je dit omzetten naar re-integratie, coaching en training? Kan het symbool iets strakker, of haal je dan de beweging eruit?

Geen commentaar

Beste opdrachtgever,
hierbij mijn inzending van uw logo.
simpel, herkenbaar en strak.
Natuurlijk blijft alles naar wens aan te passen
Ben zeer benieuwd naar uw feedback!
Met vriendelijke groet,
Ryo
VisionStudio