rustige kleuren met gestyleerde figuurtjes
MIO-Advies (Mens In Ontwikkeling)
- Wedstrijd van: mio-advies
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-02-2012
Datum einde: 18-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



visitekaartje heeft een pakpapierlook met aangepaste kleuren

andere kleuren en achtergrond

andere kleuren en de figuurtjes tegenover elkaar als samenwrrking en ondersteuning

een andere vorm van de figuurtjes. Face to face, samenwerking en ondersteuning.

Hetlogo kan één op één gebruikt worden voor visitekaartjes. Helder en duidelijk zonder overbodige poespas. Alle noodzakelijke informatei heeft een plaats.
Mooi dat het kan. Zie onderstaande opmerking
Wil je nog eens experimenteren met ander kleuren?
zal ik doen. Het is wel zo dat wat je op deze site ziet anders is dan in werkelijkheid. Het groen is minder fel en al het blauw is één soort blauw. Dat geeft meer rust dan het nu lijkt.
Beste Dubois, De twee afbeeldingen in het logo doet mij telkens aan een logo van een fysiotherapeut denken. Nu zag ik onlangs een logo (van A&A People), wat ik erg mooi vind. Zou je hier eens naar willen kijken. je kunt natuurlijk niet hetzelfde gebruiken, maar het geeft je mogelijk een idee over wat ik mooi vind.

Hierbij het verbeterde logo. Het is m.i. nu meer één geheel geworden.
Links boven heeft mijn voorkeur, maar zou nog meer voorbeelden willen laten zien in andere kleuren. Of Meer contrasterende kleuren...

Frisgroen, beweging, groei, het zit er allemaal in.
Leuk bedacht met de O van MIO voor het hoofd. Het zit er inderdaad allemaal in, maar vind hem een beetje kaal. Misschien met een ander lettertype? Mens in ontwikkeling graag omzetten naar re-integratie, coaching en training (evt. in andere bijpassende kleur)
ik heb de teksten MIO en Advies als het ware gekoppeld door ze dezelfde uitstraling en kleur te geven.De overige teksten hebben een andere kleur en vallen hierdoor beter op. Alles is nu meer één geheel geworden. Nu nog de vraag hoe u het verdeterde logo te zien krijgt.
door een foutje mijnerzijds zijn er meerdere varianten meegekomen. Het juiste ontwerp is die waar het woord Advies groen is en de teksten re-integratie,coaching en training gebruikt zijn