Modern & aantrekkelijk logo voor bijzonder ICT bedrijfje

Datum start: 19-03-2012

Datum einde: 27-03-2012

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
NeonSpecial

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo zou in 3 verschijningsvormen moeten kunnen worden toegepast: Dream Come True / Dreamcruitment, Dream Come True / Sourcing consultancy en Dream Come True / Training & Coaching

Bedrijfsomschrijving


Met als bedrijfsnaam Dream Come True worden diensten en expertise geleverd op het gebied van (ICT) recruitment (Dreamcruitment), (ICT) sourcing expertise en training / coaching. Het motto is: Dream Come True laat uw mooie dromen uitkomen en voorkomt het uitkomen uw nachtmerries.

Doelgroep


,Grote en middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan tijdelijk- en vast ICT personeel, daarnaast in de breedste zin organisaties en individuen die hun persoonlijke effectiviteit willen vergroten

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Geen bijzondere voorkeuren, logo moet wel modern karakter hebben

Designer: Dzn Dzn
logo-dzn-lqZJasvA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dzn-hWLFxkC8

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dzn-dC7CKbT6

DznDzn

best jkalsbeek,
het gedachte achter het beeldmerk kreeg ik tijdens het brainstormen:
dream>nacht>maan>naar de maan was eerst een dream wich came true:)

met vriendelijke groet,
Dzn

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dzn-sCBl2seO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dzn-hgmTMy1o

DznDzn

Beste jkalsbeek,
Hierbij mijn eerste inzending, graag uw feedback hierop.

mvg,
Dzn

jkalsbeekjkalsbeek

ik vind de 1e 2 de mooiste uitstraling hebben, kleuren zijn prima gevonden, die T op de laatste 2 voorbeelden is leuk bedacht maar ziet er een beetje vreemd uit. wat is de gedachte achter het beeldmerk van de 1e 2 logo's?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.