Het vorige concept, met meer samenhang en gericht op de marktniche..
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor je inzending, maar het spreek ons niet echt aan.

Nog een versie met een andere kleurstelling en plaatsing
Bedankt voor je inzending, maar het spreek ons niet echt aan.

Beste opdrachtgever,
Dit concept bestaat uit een beeldmerk van een gestileerde K met een eigenwijze sfeer eromheen. De punt achter het merk moet worden gezien als een statement.
De kleurstelling is natuurlijk een concept en kan in elke vorm worden aangepast.
Met een creatieve groet,
Tjeerd van der Velde
Bedankt voor je inzending, maar het spreek ons niet echt aan.

Een blauwe versie, voor het luxe gevoel..
Nette logo's, maar ik mis echt nog altijd de luxe uitstraling. dat geldt eigenlijk voor alledrie de ontwerpen.

Het vorige concept, in een nieuw jasje, om het beeldmerk nog eigenwijzer te maken..
Nette logo's, maar ik mis echt nog altijd de luxe uitstraling. dat geldt eigenlijk voor alledrie de ontwerpen.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn 2e concept. De visie achter het logo is eenvoud met een twist. Naast het eigenwijze lettertype is de e uit de merknaam opvallend. Het onderschrift is een voorbeeld en kan naar elke zin worden gewijzigd. Door het gebruik van 2 kleuren is het logo sterk toepasbaar.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn concept,
Met een creatieve groet,
Tjeerd van der Velde
Nette logo's, maar ik mis echt nog altijd de luxe uitstraling. dat geldt eigenlijk voor alledrie de ontwerpen.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is de eenvoud en herkenbaarheid van de productgroep. het logo is meteen gemaakt als een kledinglabel met een herkenbare kartelrand voor de juiste sfeer rondom het merk.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit ontwerp,
Met een creatieve groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd, een leuk logo, maar voor ons iets teveel voor een kindermerk. Ons logo moet luxe en kwaliteit uitstralen. Maar wel strak en simpel. Graag zien wij in het logo terug dat wij een registered trade mark zijn. Voorkeur voor een logo in 1 kleur die steeds wisselt in kleurstelling. Tevens graag een bijpassend beeldlogo. Kan je hier wat mee?