Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Jonge eigenzinnige ondernemers die in crisis tijd durven te starten met een nieuw merk in het topsegment van de markt.
Doelgroep:
Jonge gezinnen (papa, mama en de kinderen) met een bovengemiddeld besteedbaar inkomen. Mensen die durven te kiezen voor kleur en een uitgesproken stijl.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Bjorn Borg (kleuren combinaties)
Ralph Lauren (beeldmerkje)
Apple (eenvoud)
Marinka Bassa
-
-
Toelichting van de designer Marinka Bassa:
Hierbij de aangepaste versie. E is nu duidelijker een E zonder al te veel van het golf-effect te verliezen.
-
Nanko1979 zegt :
Bedankt voor de aanpassing. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Marinka Bassa:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn logo-ontwerp.
Ik heb geprobeerd Hollandse nuchterheid, exclusiviteit en eigenzinnigheid te vangen in een ontwerp.
De E van Kleur kan gebruikt worden als beeldmerk en is natuurlijk aan kleurwensen aan te passen.
Op het meegezonden voorbeeld kunt u zien hoe bijvoorbeeld een hangtag eruit zou kunnen zien. En het beeldmerk op zichzelf.
Met vriendelijke groeten,
Marinka Bassa -
Nanko1979 zegt :
Voor een eerste ontwerp een dikke voldoende. Wat ik jammer vind is dat niet iedereen de drie golfjes als een E gaat herkennen. Verder kan je hem nog wel wat optimaliseren door est. 2013 en TM/R op te nemen in je ontwerp.
-
Marinka Bassa zegt
Dank u wel voor uw reactie. Ik ben met het commentaar aan de slag gegaan en heb een kleine aanpassing in de E doorgevoerd. Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Marinka Bassa -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-