Geen commentaar
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor het aanpassen, wel jammer dat dit technisch moet...
Graag gedaan.

Geen commentaar
Bedankt voor het aanpassen, wel jammer dat dit technisch moet...

Geen commentaar
Bedankt voor het aanpassen, wel jammer dat dit technisch moet...

Geen commentaar
Dit zijn één van de betere ontwerpen die ik aan mijn compagnon ga voorleggen. Je dingt zeker mee naar de eindoverwinning. Mocht je nog puntjes op de i willen zetten dan graag.
Ik ben blij met je complimenten! Als er iets versimpeld moet worden ivm kosten van het instikken dan hoor ik het graag. Ik kan altijd proberen het logo een beetje te strippen van alle details.
Ik zit van morgen tot en met zaterdag bij de productie. daarna kan ik je meer vertellen.
Vanuit Portugal moet ik je melden dat het logo te kostbaar gaat worden. Het moet simpeler, maar met dezelfde uitstraling?!? Nog ideeën?
Ik stuur je een versie met minder details.

Geen commentaar
Idem als hierboven. De grote vraag van beide ontwerpen is of het niet te duur wordt om in te stikken. Ik probeer hier zsm antwoord op te krijgen

Geen commentaar
Bij KLEUR denk ik aan een vrolijke en frisse uitstraling. Ik heb voor beeldmerkje gekozen in de vorm van een klosje garen om zichtbaar te maken dat het om kleding gaat. Ik wilde de indruk wekken van een geborduurd kledinglabel, vandaar de keuze voor dit lettertype.
Deze is origineel, maar ik mis nog een beetje de klasse. Heb een beetje het gevoel van ja! Nee toch niet. Snap je? ...

Geen commentaar
Kan je een korte toelichting op je ontwerpkeuzes geven?
Bedankt voor je inzending. Je zit op het goede spoor, maar kleurige rondjes spreekt ons niet echt aan. Est. 2012 wel! Is origineel, maar maak er maar 2013 van! Daarnaast willen wij graag terug zien dat wij een registered trademark zijn en missen we een bijpassend beeldmerkje voor op de kleding.
Hoi, oke, die est. 2013 hou ik er in. En op zoek naar een beeldmerkje. groetjes Denise
Bij dit ontwerp was mijn uitgangspunt vrolijkheid, jong, verfrissend. Het speelse lettertype sluit daarbij aan. Als beeldmerkje heb ik gekozen voor de primaire 'kleurbolletjes' die gebruikt worden om aan te geven dat alle kleurcombinaties mogelijk zijn.
Ik erken dat het lastig is. Eigenlijk willen wij ook een jonge uitstraling, maar dan wordt het ook al snel minder luxe.