Geen commentaar
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het concept is dat niet het logo een waaier zou zijn van kleuren, maar de totalliteit van logo's een kleurenpallet vormt. Als het concept zou zijn om met basistinten te wisselen elk seizoen, zou er bij elke nieuwe collectie de kleuren aangepast kunnen worden bijhorend met die ene basistint.
Het logo is in zijn eenvoud een cirkel, (centrumgericht en opvallend) en gedetailleerd met stippellijnen en een stippellettertype. Dit om een herkenbare huisstijl te creëren.
Je bent erg origineel. Het simpele spreekt ons wel aan, maar toch missen we iets. Bedankt voor je inzending!

Geen commentaar
Het concept is dat niet het logo een waaier zou zijn van kleuren, maar de totalliteit van logo's een kleurenpallet vormt. Als het concept zou zijn om met basistinten te wisselen elk seizoen, zou er bij elke nieuwe collectie de kleuren aangepast kunnen worden bijhorend met die ene basistint.
Het logo is in zijn eenvoud een cirkel, (centrumgericht en opvallend) en gedetailleerd met stippellijnen en een stippellettertype. Dit om een herkenbare huisstijl te creëren.
Je bent erg origineel. Het simpele spreekt ons wel aan, maar toch missen we iets. Bedankt voor je inzending!