Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Jonge eigenzinnige ondernemers die in crisis tijd durven te starten met een nieuw merk in het topsegment van de markt.
Doelgroep:
Jonge gezinnen (papa, mama en de kinderen) met een bovengemiddeld besteedbaar inkomen. Mensen die durven te kiezen voor kleur en een uitgesproken stijl.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Bjorn Borg (kleuren combinaties)
Ralph Lauren (beeldmerkje)
Apple (eenvoud)
frankylarousselle
-
-
frankylarousselle zegt
Het concept is dat niet het logo een waaier zou zijn van kleuren, maar de totalliteit van logo's een kleurenpallet vormt. Als het concept zou zijn om met basistinten te wisselen elk seizoen, zou er bij elke nieuwe collectie de kleuren aangepast kunnen worden bijhorend met die ene basistint.
Het logo is in zijn eenvoud een cirkel, (centrumgericht en opvallend) en gedetailleerd met stippellijnen en een stippellettertype. Dit om een herkenbare huisstijl te creëren. -
Nanko1979 zegt :
Je bent erg origineel. Het simpele spreekt ons wel aan, maar toch missen we iets. Bedankt voor je inzending!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
frankylarousselle zegt
Het concept is dat niet het logo een waaier zou zijn van kleuren, maar de totalliteit van logo's een kleurenpallet vormt. Als het concept zou zijn om met basistinten te wisselen elk seizoen, zou er bij elke nieuwe collectie de kleuren aangepast kunnen worden bijhorend met die ene basistint.
Het logo is in zijn eenvoud een cirkel, (centrumgericht en opvallend) en gedetailleerd met stippellijnen en een stippellettertype. Dit om een herkenbare huisstijl te creëren. -
Nanko1979 zegt :
Je bent erg origineel. Het simpele spreekt ons wel aan, maar toch missen we iets. Bedankt voor je inzending!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-