Beste Opdrachtgever,
Bijgaand mijn tweede voorstel.
Gebaseerd op voorstel 1. Maar nu iets frivoler en organischer.
Gedachte is hetzelfde.
Zie uit naar uw reactie.
Hartelijke groet,
Rijk
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste rijk,
Bedankt voor je inzending, de kleerhanger hebben we ook in andere logo's teruggezien, maar spreekt ons niet echt aan. Wel mooi dat je het eenvoudig hebt gehouden, maar wellicht iets te... Overigens wel leuk dat je de letter K terug laat komen. (zie het nu pas!)

Beste Opdrachtgever,
Bijgaand mijn eerste voorstel.
Getracht het logo eenvoudig te houden, maar veelzeggend. Kleur zit in dit ontwerp puur en alleen in de naamvoering van het merk zelf. De naam zegt namelijk alles al.
Een kleurrijke collectie. Daarom ook gekozen voor zwart, een basis kleur.
Het beeldmerk geeft weer waar het om gaat. Namelijk kleding. Kleding voor iedereen, man, vrouw en kinderen.
Weergegeven als een universeel bekend item. De kledinghanger. (gevormd door de letter K)
Herkenbaar (iedereen heeft er wel eentje) en is niet seizoensgebonden. Los gebruikt geeft het een iconisch gevoel weer. Statig, eenvoud, helder, puurheid.
Zie uit naar uw reactie.
Hartelijke groet,
Rijk
Beste rijk,
Bedankt voor je inzending, de kleerhanger hebben we ook in andere logo's teruggezien, maar spreekt ons niet echt aan. Wel mooi dat je het eenvoudig hebt gehouden, maar wellicht iets te...