Geen commentaar
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Ik heb hier toch nog maar een andere variant gemaakt.
Bedankt voor de aanpassing, zeker een verbetering en ook een heldere uitleg. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.

Geen commentaar
En nog een.
Bedankt voor de aanpassing, zeker een verbetering en ook een heldere uitleg. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.

Nog eentje om het af te leren.
Deze variant vind ik persoonlijk wat minder.
Deze variant is bedoeld om het beeldmerk los te kunnen toepassen. Ik heb het echter even met de merknaam gecombineerd.
Een beeldmerk van Apple was zonder marketing ook met geen mogelijkheid met computers te associëren. Ook geldt dit voor Ralph Lauren zonder marketing zou het voor mij over een polo speler gaan en niet om kleding.
Begrijp me niet verkeerd, Ik probeer jullie te helpen ;-).
De kwaliteit van je product en de manier waarop je ermee omgaat rechtvaardigd nagenoeg ieder logo.
Het sterke aan bovengenoemde merken is niet zozeer het logo maar hun producten, denkwijze en de kwaliteit daarvan. Dit zorgt er automatisch voor dat wij (de consument) deze logo's als exclusief en origineel ervaren.
Ik wens jullie een hele hoop sterkte en moed toe om de juiste beslissing te nemen.
Bedankt voor je uitleg! Helaas hebben wij qua marketingbudget wat minder te besteden als deze merken...

Geen commentaar
Deze variant vind ik persoonlijk wat minder.
Deze variant is bedoeld om het beeldmerk los te kunnen toepassen. Ik heb het echter even met de merknaam gecombineerd.
Duidelijk!

Geen commentaar
Idem als hieronder

Geen commentaar
Ik moet zeggen dat het logo wel klasse uitstraalt, maar ik mis even de associatie met het veertje. Kan je me die uitleggen. Denk meer aan een merk kussens en dekbedden...
De veer komt van een kleurige vogel zoals een papegaai. Als fashion statement komt ie ook voor als je denkt aan een boa, de veer op een hoed. Echter ben ik het ook eens dat het associaties oproept met kussens en dekbedden alswel met pennen/inkt en schrijfgerei.
Helaas geldt dit ook voor de door jullie gekozen naam.

Geen commentaar
Ondanks de begrijpelijke assosiatie met een regenboog spreekt ons dit niet zo aan.

En nog een stevigere versie.
De gouden uitvoering is wel exclusiever en spreekt daarom meer aan, maar zie ook de opmerkingen hieronder.

Beste Nanko,
Hierbij mijn voorstel. KL - Kleding, EU - Europees en R - Registered Trademark. Stiksel cirkel leent zich uitstekend om mee te variëren.
Graag uw reactie,
Mvgr Happenos
Het stiksel vinden wij wel leuk. De letters van klein naar groot is niet helemaal iets wat ons aanspreekt.