Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Jonge eigenzinnige ondernemers die in crisis tijd durven te starten met een nieuw merk in het topsegment van de markt.
Doelgroep:
Jonge gezinnen (papa, mama en de kinderen) met een bovengemiddeld besteedbaar inkomen. Mensen die durven te kiezen voor kleur en een uitgesproken stijl.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Bjorn Borg (kleuren combinaties)
Ralph Lauren (beeldmerkje)
Apple (eenvoud)
Happenos
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Happenos zegt
Ik heb hier toch nog maar een andere variant gemaakt.
-
Nanko1979 zegt :
Bedankt voor de aanpassing, zeker een verbetering en ook een heldere uitleg. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Happenos zegt
En nog een.
-
Nanko1979 zegt :
Bedankt voor de aanpassing, zeker een verbetering en ook een heldere uitleg. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Happenos:
Nog eentje om het af te leren.
-
Nanko1979 zegt :
Deze variant vind ik persoonlijk wat minder.
-
Happenos zegt
Deze variant is bedoeld om het beeldmerk los te kunnen toepassen. Ik heb het echter even met de merknaam gecombineerd.
-
Happenos zegt
Een beeldmerk van Apple was zonder marketing ook met geen mogelijkheid met computers te associëren. Ook geldt dit voor Ralph Lauren zonder marketing zou het voor mij over een polo speler gaan en niet om kleding.
Begrijp me niet verkeerd, Ik probeer jullie te helpen ;-).
De kwaliteit van je product en de manier waarop je ermee omgaat rechtvaardigd nagenoeg ieder logo.
Het sterke aan bovengenoemde merken is niet zozeer het logo maar hun producten, denkwijze en de kwaliteit daarvan. Dit zorgt er automatisch voor dat wij (de consument) deze logo's als exclusief en origineel ervaren.
Ik wens jullie een hele hoop sterkte en moed toe om de juiste beslissing te nemen. -
Nanko1979 zegt :
Bedankt voor je uitleg! Helaas hebben wij qua marketingbudget wat minder te besteden als deze merken...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Nanko1979 zegt :
Deze variant vind ik persoonlijk wat minder.
-
Happenos zegt
Deze variant is bedoeld om het beeldmerk los te kunnen toepassen. Ik heb het echter even met de merknaam gecombineerd.
-
Nanko1979 zegt :
Duidelijk!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Nanko1979 zegt :
Idem als hieronder
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Nanko1979 zegt :
Ik moet zeggen dat het logo wel klasse uitstraalt, maar ik mis even de associatie met het veertje. Kan je me die uitleggen. Denk meer aan een merk kussens en dekbedden...
-
Happenos zegt
De veer komt van een kleurige vogel zoals een papegaai. Als fashion statement komt ie ook voor als je denkt aan een boa, de veer op een hoed. Echter ben ik het ook eens dat het associaties oproept met kussens en dekbedden alswel met pennen/inkt en schrijfgerei.
Helaas geldt dit ook voor de door jullie gekozen naam. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Nanko1979 zegt :
Ondanks de begrijpelijke assosiatie met een regenboog spreekt ons dit niet zo aan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Happenos:
En nog een stevigere versie.
-
Nanko1979 zegt :
De gouden uitvoering is wel exclusiever en spreekt daarom meer aan, maar zie ook de opmerkingen hieronder.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Happenos:
Beste Nanko,
Hierbij mijn voorstel. KL - Kleding, EU - Europees en R - Registered Trademark. Stiksel cirkel leent zich uitstekend om mee te variëren.
Graag uw reactie,
Mvgr Happenos -
Nanko1979 zegt :
Het stiksel vinden wij wel leuk. De letters van klein naar groot is niet helemaal iets wat ons aanspreekt.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-