beste heer, mevrouw,
hierbij onze inzending. we hebben gekozen voor een zwart draagvlak (exclusief/fashion) met daarop sprekende kleurcombinaties.
om het geheel niet te kinderachtig te maken hebben we gekozen voor een simpel maar opvallend gevormde letter, waarbij de kleurcombinatie van de K terugkomt in de pijlen aan het einde.
zo ontstaat een eigen, onderscheidende aanblik die kleurrijk is zonder schreeuwerig of kinderlijk te worden.
met vriendelijke groet,
roy & jeanine
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Roy & Jeanine, bedankt voor je inzending. Als eerste ontwerp niet slecht! Het lettertype dat jullie hebben gebruikt mag nog wel wat strakker. Hou er rekening mee dat het logo in de kleding verwerkt dient te worden. Veel kleuren extra in stikken kost heel veel geld. Vaak is zwart in combinatie met onze velle kleuren niet mogelijk. Onze voorkeur heeft dan ook 1 of max 2 kleuren. Wat wel zou kunnen is dat een logo per product in kleur veranderd. De gebruikte kleuren liggen redelijk in lijn met onze collectie. Wij gebruiken echter nog fellere kleuren die er echt uit springen. Wij missen een bijpassend beeldmerk. Tevens zouden wij graag in het logo terug zien dat ons merk een registered trademark is. Onze producten zitten echt in het topsegment, probeer het logo nog wat meer luxe mee te geven.