Hallo Nanko,
Bijgaande mijn 2e concept. Aangepast naar uw feedback. Ik heb de vrucht iets gestyleerd zodat deze abstracter is qua uitstraling. Daarnaast zijn de kleuren nog altijd uitwisselbaar met de collectie. Voor het lettertype is gekozen voor een compacte schreefletter met een kleurnadruk op de U, het persoonlijke tintje, voor u, voor jou, for U. Ook heb ik als voorbeeld het woord Collectie toegepast. Deze kan ook nog uitgewisseld worden met specifieke collectienamen of een land of plaatsnaam. Ook kan het geheel weg gelaten worden.
Zowel de merknaam als het merkicoon kunnen samen of los op kleding worden geplaatst. Waardoor er een breed en toch eenduidig scala aan gebruikmogelijkheden ontstaat.
Hopende dat dit meer in uw lijn der verwachtingen is. De bijgezonden foto is slechts een indicatie hoe eventueel het logo in productfoto;s gezet kan worden. Het is geen deel van het ontwerp
Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur
Datum start: 21-11-2012
Datum einde: 05-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Door slim kleurgebruik in het beeldmerk te laten plaatsvinden kan de verbeelding van de klant worden aangesproken. Hiermee krijgt het merk meer stopping power
Bedankt voor de aanpassing, zeker een verbetering en ook een heldere uitleg. Wij hebben echter voor ons meer aansprekende ontwerpen binnen. Bedankt voor je moeite.

Hallo Opdrachtgever, in de discussie las ik dat u kleuren wilt wisselen per seizoen. Daarom dacht ik aan een vrucht. Een vrucht heeft per seizoen een andere kleur. Ik heb gekozen voor een grafische dwarsdoorsnede en ditmaal gekozen voor een robijnkleur en oranje. Deze kleuren kunnen per seizoen en per collectie aangepast worden. Echter blijft de vorm herkenbaar.
Bedankt voor je inzending. De achterliggende gedachte vind ik echt leuk, maar de uitstraling van het logo vind ik wat te basic. Ik mis hierbij de exclusiviteit.