Modern logo + Beeldmerk voor nieuw Nederlands kledingmerk: Kleur

Datum start: 21-11-2012

Datum einde: 05-12-2012

Totaal budget: € 399.00
Nieuwste inzending
Book cover
DCdesign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken een logo met bijpassend beeldmerk voor ons nieuwe exclusieve kledingmerk met de naam Kleur. Kleur onderscheid zich door bijzonder kleurgebruik. (hoe kan het ook anders!) Felle kleuren en verrassende kleurencombinaties. Exclusief maar tegelijk eigenzinnig.

Bedrijfsomschrijving


Jonge eigenzinnige ondernemers die in crisis tijd durven te starten met een nieuw merk in het topsegment van de markt.

Doelgroep


Jonge gezinnen (papa, mama en de kinderen) met een bovengemiddeld besteedbaar inkomen. Mensen die durven te kiezen voor kleur en een uitgesproken stijl.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Bjorn Borg (kleuren combinaties)
Ralph Lauren (beeldmerkje)
Apple (eenvoud)

Designer: RedDesignOntwerp RedDesignOntwerp
logo-reddesignontwerp-XilMOe4e

RedDesignOntwerpRedDesignOntwerp

Ik heb de kameleon iets verfraaid.
Groeten Inge

Nanko1979Nanko1979

Bedankt voor deze puntjes op de i!

Nanko1979Nanko1979

Bedankt voor deze puntjes op de i!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-reddesignontwerp-9DuoRnIO

RedDesignOntwerpRedDesignOntwerp

Beste opdrachtgever.
Hier zijn 2 opzetjes voor het logo.
Groeten Inge

Nanko1979Nanko1979

Mijn eerste reactie was niet geheel positief, maar de details maken het toch wel mooie ontwerpen. Je houdt het eenvoudig, maar toch spannend.

RedDesignOntwerpRedDesignOntwerp

Bedankt voor de 4 sterren.
Aanpassingen kunnen natuurlijk altijd.
Succes met jullie keuze :-)
Groeten Inge

Nanko1979Nanko1979

Graag gedaan. Probeer nog even wat te sleutelen, kan niet precies aangeven waarom, maar het is nog geen 5 sterren. Kleur roze vind ik het lettertype wat leuker!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.