modern maar ook authentiek

Datum start: 26-04-2012

Datum einde: 10-05-2012

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
myopart

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


naar een goed logo kort maar krachtig,
wat ook duidelijk laat zien wat wij verkopen.
modern maar authentiek.

Bedrijfsomschrijving


Pommes

is een nieuwe fastfood formule met als hoofdverkoop

verse Patat, deze worden in de zaak handgesneden, voorgebakken, teruggekoeld,
nagebakken, geschept in een authentiek patatzak geschept en overgoten met zeezout, verantwoord gefrituurd met soja olie, een tikje biologisch, maar erg lekker.

zo als oma ze maakte, das pas ouderwets smullen.

Doelgroep


van 0 tot 100

locaties bevinden zich op a1 traffic locaties, winkelcentra stadscentrum etc

Kleuren, favoriete logo's, must haves


hout, zwart, appelgroen,rvs

Designer: bjonk bjonk
logo-bjonk-vZTEw3H6

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.