Geen commentaar
Datum start: 23-10-2016
Datum einde: 30-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Variant van het vorige logo, zonder het driehoekje die de A verduidelijkt in het vierkant.
Hi Linda, erg mooi@ En dan komt het aan op smaak en mijn eigen verwachting. Daarom 'slechts' 3 sterren. Ik heb 4 favo's en daar zit deze helaas niet bij. Wel bedankt voor de genomen tijd!

Geen commentaar
Geachte opdrachtgever,
Hierbij een nieuw voorstel voor uw logo. Simpel, krachtig en duidelijk herkenbaar.
Ben benieuwd naar wat u ervan vindt.
mvg
Linda

Geen commentaar
Geachte opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel voor uw logo.
Kleuren en fonts kunnen naar wens aangepast worden.
Ik kijk uit naar uw reactie.
mvg
Linda
Dank voor de inzending. De eerste 'A', dat valt op. :). Er komen in de toekomst meer 'academies' zoals dance academy en arts academy. Ik had het idee om daarvoor ook de eerste letter te gebruiken in een monogram. Je zet me toch even aan het denken.
Dank u voor uw beoordeling, toch ook nog even meegeven dat de 'M' ook verwerkt is in het beeldmerk, namelijk de onderkant van de 'A'