Geen commentaar
Mooi logo met look feel die door te voeren is in een huisstijl
- Wedstrijd van: lteijgeler
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 15-09-2020
Datum einde: 30-09-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste LOIS,
Als je fietst vanuit het Oude Dorp, richting het bos, langs de Scouting, net over de brug linksaf... Dan vindt je daar een hele mooie bloesem tuin!
Mijn idee is om dit iconische gedeelte van Amstelveen te presenteren in je huisstijl, want het staat voor groei en verbondenheid met mensen. Het hartje is dan ook eigenlijk een bloesemblaadje. De smalle loopbrug naar het park (naar deze groei) kunnen we ook opnemen in de huisstijl. Dit staat in het teken van begeleiding.
groetjes,
Jurjen
p.s loiscoach.nl en .com is beschikbaar, Ik heb alleen Lois in het licht gezet, omdat het op deze manier sterk en persoonlijk is.