in het logo moeten op z'n minst TWEE mensen te zien zijn ;-)
Mooi, professioneel logo voor De Liefdespraktijk
- Wedstrijd van: Liefdespraktijk
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-01-2019
Datum einde: 19-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Alsjeb-LIEF-t! ;-)
Haha, dank je wel. Ik vind het een origineel idee, alleen krijg het gevoel dat het om een doktersdienst gaat. En dat wil ik wel graag voorkomen, want m'n doelgroep is hopelijk niet ziek :)
De kleuren vind ik te heftig. Ik zou het graag natuurlijker zien. Dank je wel voor je inbreng!
'alleen krijg het gevoel dat het om een doktersdienst gaat'.... geestig, dat kreeg ik ook toen ik de naam van je bedrijf las. Dan is het toch juist een leuke knipoog? Iedereen weet toch ook dat Robert ten Brink 'Dr. Love' genoemd wordt? Hij is toch ook geen arts?
Dit is gewoon een superleuk logo waarmee je een glimlach op de gezichten tovert... geeft hoop, wensen, liefde! :-) Gewoon doen!
Iemand die dit ontwerp gezien heeft, vergeet het niet zo snel. Dat is helaas met al die abstracte figuurtjes wel het geval...