Geen commentaar
Mooi, professioneel logo voor De Liefdespraktijk
- Wedstrijd van: Liefdespraktijk
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-01-2019
Datum einde: 19-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Logo 1 met meer contrast.
Hoi Derek, dank voor je ontwerpen. Ik vind de kleur groen te heftig. Ik vind van alle ontwerpen de 2e het meest aanspreken, door de 2 infinity symbolen.
Hoi, Ik heb het logo weer aangepast met verschillende kleuren voor de verschillende diensten. Ik hoor graag wat je er van vindt.

Logo versie 2
- Vormen: Beeldmerk 2 is opgebouwd middels twee infinity symbolen welke de verbinding representeren. De symbolen zijn zo aangepast dat er twee hartvormen zijn ontstaan; zowel aan de bovenkant als aan de onderkant. Deze hartvormen zijn niet te opzichtig, waardoor het beeldmerk voor alle drie de diensten gebruikt kan worden. Ook blijft het geheel er professioneel uitzien.
- Kleur: naast de natuurlijke vormen, is er ook gekozen voor een natuurlijke kleur: groen. De frisse kleur groen op de achtergrond steekt mooi af tegen het donkergroen van het logo. Qua kleurenpsychologie past groen ook mooi bij het merk, aangezien het voor voor harmonie evenwicht en vernieuwing staat. De naam zelf maakt al genoeg duidelijk dat het om liefde gaat, waardoor het extra aanstippen (bijv. door de kleur rood) niet nodig is.
- Het beeldmerk is in verschillende kleuren te gebruiken voor de verschillende diensten.

Geen commentaar

Geen commentaar
Verantwoording:
- Beeldmerk is opgebouwd uit drie verschillende onderdelen, die staan voor de 3 verschillende diensten.
- Verbinding komt naar voren door het witte hartje dat de verschillende onderdelen met elkaar verbindt.
- De twee gekantelde hartjes aan de buitenkant, kunnen ook worden gezien als pijltjes. Deze staan voor het richtingloze gevoel dat mensen soms kunnen voelen. Het hart staat in het midden en laat zien dat mensen hun hart moeten volgen.
- Vormen: hoewel het beeldmerk hoekig is, wordt er door het gebruik van natuurlijke kleuren, toch een natuurlijke uitstraling gerealiseerd.
- De pijltjes kunnen verder goed gebruikt worden in aanvullend beeldmateriaal, zoals te zien is in foto 2.
- Er is gekozen voor groen, omdat deze kleur staat voor harmonie evenwicht en vernieuwing, wat goed past bij het merk. Wit sluit hier goed bij aan. Wit staat namelijk voor zuiverheid.
- Eventueel kunnen verschillende (natuurlijke) kleuren gebruikt worden voor de verschillende diensten.