Geen commentaar
Na 20 jaar re branding dus aanpassing logo
- Wedstrijd van: Peter Sanders
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 07-03-2019
Datum einde: 09-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Dank. Zie b en a in visual, mooi gedaan. Versie met verloop kleuren: zie briefing. Visual zelf heeft verder geen betekenis en voegt mogelijk aan zeggingskracht niet zoveel toe. Mooi strak lettertype. 2e tekstregel zeer dun, mss moeilijk leesbaar

Geen commentaar
Dank hiervoor. Fraaie lettering, 2e tekstregel zeer dun. Begrijp betekenis van visual, wereldbol met stippen niet zo bijzonder, andere symbool heeft techniek uitstraling.

Geen commentaar
Dank hiervoor. Beeld voegt wel wat toe, door gebruik wereldbol. Roept iets op van IT vanwege de gebogen concentrische lijnen. Lettering beetje grof.
Dank hiervoor. Beeld voegt wel wat toe, door gebruik wereldbol. Roept iets op van IT vanwege de gebogen concentrische lijnen. Lettering beetje grof.

Geen commentaar
Dank, zie de aanpassing. Beeldlogo is grafische weergave van de letters ps. Zie niet zo goed wat dat over ons zegt (zie briefing deel 'Important')

Geen commentaar
Dank. Zie hoe je met de woord- en beeldlogo componenten kan variëren. Zag als eerste het cijfer 5 in het beeldlogo en krijg dat nu niet meer uit mn hoofd.

Geen commentaar
Zie hierboven.

Geen commentaar
Dank. Door de "knip" in het beeldlogo zien we toch de "C" weer terug waar we vanaf willen. Twee keer psps laten terugkomen legt ongewild nadruk op dat deel van de naam waar het minst zeggingskracht vanuit gaat. Spreekt wel aan dat je iets met labyrint/doolhof hebt gedaan, blijf dat een goed symbool vinden.

Geen commentaar
Dank hiervoor. Zie wel hoe psps in visual fraai is verwerkt, symboliek en dus meerwaarde voor de zeggingskracht logo is ons niet geheel duidelijk.