Geen commentaar
Na 20 jaar re branding dus aanpassing logo
- Wedstrijd van: Peter Sanders
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 07-03-2019
Datum einde: 09-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank voor je nieuwe inzendingen. We vinden de eerste logo's rustiger ogen. De gedetailleerde wereldbol staat in contrast met de rest van het logo.

Geen commentaar

Bedankt voor de feed-back.
Ik heb hier het logo verkleind weergegeven in een briefhoofd. De brief zelf is hier eveneens verkleind weergegeven.
Aldus zal bij een natuurlijk A4 formaat alles helderder leesbaar zijn.
Succes!
De gestileerde combi van dit labyrint & wereldbol wordt omvangen door de staander (de letter P).
De 'P' van psps...

Geen commentaar
Dank hiervoor. Mooie gestileerde combi van labyrint en wereldbol, beeld voegt betekenis toe, rustig lettertype. Vraag me af wat er gebeurt als je dit flink verkleint, zoals zo vaak in praktijk.

Geen commentaar
Zie hierboven

Geen commentaar
We hebben het gevoel dat het lettertype niet bij ons past. Ook lijkt het net per er pssd staat i.p.v. psps.

Geen commentaar
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.
Dank hiervoor. Zien psps verwerkt in beeldlogo, maar zien verder niet wat de betekenis en dus toegevoegde waarde is van het beeld zelf. Kleurwisselingen maken het geheel niet zeer lees-/zichtbaar.

Geen commentaar
Beeldlogo legt nadruk op psps, is niet wat we willen. Het geheel oogt zeer trendy, weinig tijdloos.