In dit design kun je de doolhof die in het vorige logo zat weer terug vinden.
Na 20 jaar re branding dus aanpassing logo
- Wedstrijd van: Peter Sanders
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 07-03-2019
Datum einde: 09-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nog een nieuw idee, gebaseerd op het eerste voorstel maar kleien verandering in het eerste blokje.

Nog een nieuw idee, gebaseerd op het eerste voorstel maar kleien verandering in het eerste blokje.

Nog een nieuw idee, gebaseerd op het eerste voorstel maar kleien verandering in het eerste blokje.

Nog een idee, in plaats van het vierkantje een soort van wereldbol wat het "international" benadrukt.
Dank voor je input. Ik vind het vorige voorstel beter. De wereldbol met de cirkel eromheen voelt wat generiek aan - het heeft niet echt iets unieks.

Thanks for the feedback, I've changed the spacing between the top and bottom line.

Almost the same logo, but modern font and a B instead of a C in the square.
Thanks. The font is easy on the eye and readable. We feel like there is too much spacing between the top and bottom line.