Geen commentaar
Na 20 jaar re branding dus aanpassing logo
- Wedstrijd van: Peter Sanders
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 07-03-2019
Datum einde: 09-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Peter,
Hierbij de aangepaste versie met de tekst "abroad" in de kleur grijs.
Ik hoor graag uw mening hierover.
Met vriendelijke groeten,
Zain
Dank hiervoor. Ziet er goed uit. Oogt net wat rustiger.
Dankuwel voor de waardering.
Wilt u nog iets aangepast hebben? Ik hoor het graag.

Geen commentaar
Beste Zen,
Ziet er netjes uit. De wereldbol met daarin een doolhof verwerkt is een mooi gebaar. Zou je een versie kunnen maken met 'abroad' in het grijs?
Beste Zen,
Ziet er netjes uit. De wereldbol met daarin een doolhof verwerkt is een mooi gebaar. Zou je een versie kunnen maken met 'abroad' in het grijs?
Beste Zen,
Ziet er netjes uit. De wereldbol met daarin een doolhof verwerkt is een mooi gebaar. Zou je een versie kunnen maken met 'abroad' in het grijs?

Geen commentaar
Beste Zen,
Ziet er netjes uit. De wereldbol met daarin een doolhof verwerkt is een mooi gebaar. Zou je een versie kunnen maken met 'abroad' in het grijs?

Beste Peter,
Hierbij mijn 2e voorstel.
Ik hoor graag uw mening.
Met vriendelijke groeten,
Zain

Geen commentaar

Geen commentaar

Beste Peter,
Hierbij mijn voorstel voor de nieuwe logo.
Ik ben gegaan voor de "Handshake". Deze is modern grafisch vormgegeven. De handshake staat natuurlijk voor vertrouwen, zakelijkheid en het sluiten van "business deals".
Ik hoor graag uw mening hierover.
Met vriendelijke groeten,
Zain
Beste Zain, dank voor je inzending. Je hebt goede redenen om voor de handdruk te kiezen; we zien dat onze waarden daarmee overeenkomen. We vinden een handdruk als beeldlogo echter te generiek, heel veel bedrijven zouden het kunnen doorvoeren als beeldlogo.