Geen commentaar
Na 20 jaar re branding dus aanpassing logo
- Wedstrijd van: Peter Sanders
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 07-03-2019
Datum einde: 09-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank hiervoor. Wij houden graag vast aan briefing, nl. gebruik van onderkast ipv hoofdletters. Nadruk komt erg te liggen op PSPS, dat is niet onze bedoeling. Denk niet dat logo in zwart goed gaat werken. ABROEAD moet zijn ABROAD,doet aan design verder niets af.

Geen commentaar
Rood zeer overheersend, halve wereldbol vinden we niet zo fraai en minder 'eigen' dan hetgeen we nu hebben.

Geen commentaar
Idem als hierboven, beeldlogo suggereert meer iets van IT, online, e.d.

Geen commentaar
Zijn niet enthousiast over de bril, als symbool voor een bureau dat ondersteunt bij int'l bus.dev.