Geen commentaar
Naam en logo voor een advocatenkantoor gespecialiseerd in letselschade
Datum start: 25-05-2014
Datum einde: 08-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Stefan,
Dank voor je feedback. Ik heb het logo aangepast.
Omdat combinaties met B, R, en OM eigenlijk allemaal op niets uitkomen heb ik nu gekozen voor 'adiuvare'. Latijn voor 'bijstand'.
Ik hoor graag wat je er van vindt.
Groet, Wouter
bijstand is overigens 'bijstaan'.
Beste Wouter,
Bedankt voor je nieuwe voorstel. Om eerlijk te zijn vind ik de naam niet kort en krachtig. De naam is zelfs moeilijk voor de meeste van onze cliënten, toch gewoon een doorsnee van de Nederlandse bevolking. Wij zouden dan telkens de naam moeten spellen. Dat werkt niet.
Met vriendelijke groet,
Stefan Baggerman

Hartelijk dank voor het logo. De meningen zijn hierover verdeeld. Niet alleen over de naam (BROM klinkt wat negatief), maar ook over de gekozen cirkel.
Hopelijk lukt het om met een ander voorstel te komen. Alvast mijn dank daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Stefan Baggerman