Nog een variant, maar dan met het woord WORK samengehouden door een lijn. Die wordt weer ingezet door de pijl tussen de K en de G.
Datum start: 30-08-2012
Datum einde: 13-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goedendag,
In het logo en de naam heb ik geprobeerd om ondersteuning, vergemakkelijken van de werkprocessen (grip op het werk krijgen, houvast bieden aan je klant) terug te laten komen. Workgrip. Kort, duidelijk en makkelijk te onthouden. Dit wordt verder duidelijk gemaakt door de slogan "Getting IT together". In het logo zitten meerdere verwijzingen naar grip en processen vergemakkelijken en samenvoegen. De pijl links van WORK duwt samen met de pijl tussen de K en de G het woord WORK samen.
Ik heb voor een heldere rood gekozen, met veel wit en eventueel een steunkleur bruin.
Benieuwd wat u van mijn voorstel vind.
Groeten,
Tarek
Beste destaatvancreatie,
Ik heb uw stuk gelezen en er zit een hele gedachte achter. Echter het gaat erom wat je als eerste denkt en niet wat er uitgelegd wordt.
Ik denk aan uitzendbureau als ik dit zie.
Dat komt waarschijnlijk omdat het dezelfde kleurstelling is als Tempo-team :)
Jammer, maar helaas!
Succes ermee